MENU

Pemakluman Saluran Aduan Majlis Daerah Marang 

Dimaklumkan bahawa Majlis Daerah Marang menerima aduan dan pertanyaan daripada para pelanggan dan warga Marang melalui saluran berikut :-

  1. Panggilan telefon di talian  09-6182366/ 88. Bermula 1 Februari 2019 penerimaan panggilan Call Centre akan beroperasi dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang pada hari bekerja sahaja.
  2. Secara lisan ke Kaunter Aduan,  Pejabat Majlis Daerah Marang.
  3. Melalui surat dan faks ke 09-6182490.
  4. Melalui Emel mdmarang@gov.my.
  5. Melalui program Town Hall, Sesi Dialog dan pembukaan kaunter aduan Majlis.
  6. Walaubagaimanapun aduan-aduan yang diterima melalui sistem e-aduan boleh dirujuk dengan menghubungi talian Call Centre untuk mendapatkan maklumbalas.